2009. február 9., hétfő

A little help from my friends


Gabi néni pelusozta a krapekot, én pedig nagy érdeklődéssel néztem(még a cumi is kipottyant a számból, ott röhögtek rajtam Anyáék..), majd adtam Gabinak a pelust, vittem neki törlőkendőt...(mindenből 45db-ot...) Anya meg olvadt , hogy milyen segítőkész nagylánya van...ha kistesóm lenne örömmel segítenék, ezt akartam illusztrálni...nem hiszem, hogy vették a lapot....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2009. február 9., hétfő

A little help from my friends


Gabi néni pelusozta a krapekot, én pedig nagy érdeklődéssel néztem(még a cumi is kipottyant a számból, ott röhögtek rajtam Anyáék..), majd adtam Gabinak a pelust, vittem neki törlőkendőt...(mindenből 45db-ot...) Anya meg olvadt , hogy milyen segítőkész nagylánya van...ha kistesóm lenne örömmel segítenék, ezt akartam illusztrálni...nem hiszem, hogy vették a lapot....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése