2009. augusztus 27., csütörtök

Kiskukta---még 1 kép:)


Na szóval megjött a konyhám.

Nagyon szeretem, tanultam rögtön sok új szót is ...sószóró, bors, fasírt, merőkanál, és fogókesztyű..

a kést késnek mondom
a villát vinnyának
a kanalat kannyálnak.

a sószóró sószosz..:)

Édes vagyok ahogy próbálkozom az új szavakkal.
Holnap kipróbáljuk az új bicimet is!Már ültem rajta és tettem vele egy kisebb kört itt a lakásban, de majd lent a játszón figyeljetek meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2009. augusztus 27., csütörtök

Kiskukta---még 1 kép:)


Na szóval megjött a konyhám.

Nagyon szeretem, tanultam rögtön sok új szót is ...sószóró, bors, fasírt, merőkanál, és fogókesztyű..

a kést késnek mondom
a villát vinnyának
a kanalat kannyálnak.

a sószóró sószosz..:)

Édes vagyok ahogy próbálkozom az új szavakkal.
Holnap kipróbáljuk az új bicimet is!Már ültem rajta és tettem vele egy kisebb kört itt a lakásban, de majd lent a játszón figyeljetek meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése