2009. november 19., csütörtök




Profi kép Anyáról:)











Na ..itt vagyok.
Nita, Vivi és Zoli hazamentek:(

Nagyon jó volt velük, Vivi (Fifi, ahogy én nevezem..illetve Fifi baba) néha kicsit sokallta a ragaszkodásomat, néha nem értette, miért nem értem, hogy: Enyém, Lizzy, add oda!, stb....de nagyon jól szórakoztunk.

Együtt ettünk, együtt itttunk, együtt fürödtünk, és igen, igen..együtt (illetve egy időben ) aludtunk.

Holnap mesélek, most kicsit játszom Anyával, kicsit fura így hirtelen egyedül, nagyon nem tudom hova tenni magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2009. november 19., csütörtök




Profi kép Anyáról:)











Na ..itt vagyok.
Nita, Vivi és Zoli hazamentek:(

Nagyon jó volt velük, Vivi (Fifi, ahogy én nevezem..illetve Fifi baba) néha kicsit sokallta a ragaszkodásomat, néha nem értette, miért nem értem, hogy: Enyém, Lizzy, add oda!, stb....de nagyon jól szórakoztunk.

Együtt ettünk, együtt itttunk, együtt fürödtünk, és igen, igen..együtt (illetve egy időben ) aludtunk.

Holnap mesélek, most kicsit játszom Anyával, kicsit fura így hirtelen egyedül, nagyon nem tudom hova tenni magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése